Herkese merhaba!

İnstagram, Twitter, Facebook derken şimdi de blog! Bunun sonu yok mu? Yok galiba. Küçüklüğümden beri hep yazmayı çok sevmişimdir, kendimi yazarak daha iyi ifade ettiğimi düşünüyorum. 24 yaşına giricem hala günlük yazıyorum yani o derece :) Genel olarak sosyal paylaşım olayını seviyorum yapıcak bişi yok! Bu bloguda sadece oğlumla ilgili değil genel hayatımı anlatmak, yazmak, paylaşmak için başlıyorum. Bismillah diyip kendimi tanıtayım. 

24.06.1989 Gleizé/Fransa doğumluyum. 22 yaşıma kadar 4 çocuklu bir ailede mutlu mesut büyüdüm çok şükür. Küçük kardeşim Şehrazat'a aşığım! İngilizce Arapça ağırlıklı hukuk okudum. 2010'da hayatımın aşkını bulduğumda, tereddüt etmeden evlenip Ankara'ya yerleştim. İyi mi ettim? Evet. Bütün zorluklara rağmen! Şubat 2012'den beri buradayım ve 12.12.2012'den bu yana taze bir anneyim. Son iki senedir hayatımda o kadar değişiklikler oldu ki, dönüp baktığımda vay be aşk neler yaptırıyo insana diyorum kendi kendime. Daha kendimi çocuk gibi görürken birden eş sonra anne oluverdim :) Hala da öyleyim galiba :) 

Oğlum Muhammed Emir 12.12.2012 saat 12:00'de normal doğum ile dünyaya geldi. Bu kadar tesadüf olur mu demeyin, oluyomuş hakikaten. Zor bi hamilelik ve zor bir doğum olmasına rağmen, bu mutluluğu yaşadığım için Allah'a şükrediyorum. O benim meleğim, annesinin küçük prensi. 


Deyip bu blogun ilk yazısı bu olsun diyelim :)

Herkese iyi hafta sonları! 


Not: Türkçe dersi hiç görmediğim için hatalarımdan dolayı şimdiden özür diliyorum :)

Yorumlar