İsyeaannn!

Malum Emir artık yürüyor, keşfetmek istiyor, oyalamak da bir haylı zor oluyor. Parklar da burda devreye giriyor. Hem temiz hava hem enerjisini harcayabiliyor hemde sosyalleşiyor. Fakat! Temiz bir park bulmak bir haylı zor oluyor. Aaa buraya yeni bir park yapmışlar çok güzel görünüyor derken iki güne kalmaz ya pis yada kırılmış paslanmiş oluyor. Kırılan şeylerde öylece bırakılmış, çocuklara tehlike arzeder mı etmez mı kimsenin umrunda değil. Türk milleti bu konuda sınıfta kaldı. Gerçekten sahip çıkmıyor yapılan yeniliklere hizmetlere.

Belediyeler dersen onlar da yapıp kaçıyor. Bizim oturduğumuz Dikmen vadisi, normalde çocuklar için cennet olması gerekir. Gerçekten büyük, yeşillikler, şelaleler, oyun alanları, cafeler vs var. Ama ben Emir'i ayda yılda bir indiriyorun vadi'ye. Her yer pas, kalıteli malzeme kullanılmamış, kırık olan çok şey var tekrar yapılmamış. Ve yeteri kadar bebeklerin oynayacağı şey yok, misal salıncak yok (gıcık değilimmm). Onun haricinde koşuşturmak için iyi bir yer :)

Vadi büyük belki başka bir bölümede yapmış olabilirler dedim. Zira bazen yukardan bakınca öteki uçdada bişilerin olduğunu görüyorum ama bebekle o kadar yürümek mümkün değil.
Bakıyorum, yerlerde çekirdekler, gençler içmiş bırakmış bira şişeleri, pizza kutuları, fast foodlar, sıgara izmaritleri vs vs. Gerçekten mide bulandırcı. Her gün temizlenıyor çok şükür ama yine de bunlar olmasa diye düşünüyorum. Bu kadar pis olmasak, daha düşünceli, duyarlı olsak! Yapılan hizmetlere biraz daha sahip çıksak? Yazık değil mi o çöpleri iğrençlikleri toplayan çalışanlara? Fransa da gerçekten böyle şeylerle hiç karşılaşmadım!

Pozitif olan şu, çok güvenlik var. Bu sayede ne zaman gidersen git insan güvende hissediyor gerçekten. Bu konuda belediyeyi tebrik ediyorum!
Sitemizde ki parktan bahsetmiyorum bile. Bir iki kere gittik sadece. İki üç ay olmuş yeni yanı. Ama yeni demek için bin şahit gerek. Pas kir içinde, her yer koca koca ot, her yer delik deşik. Yapıp(!) kaçmışlar yine yapanlar. Yönetici yaza daha iyi olacak diyo bakalım!

Insanımız yavaş yavaş bilinçlense de dikkat etse de çooook daha fazla hassasiyet gerektiğini düşünüyorum.


SEVGİLERR..
Arkada delik deşik çimenler :)

İş başa düştü oğlum :)


Yaşasın çekirdeklerrr


Yorumlar